A Dreher megújult külseje és weboldala sok pozitívnak mondható megoldást tartalmaz. Elsőként a kellemesen könnyed szövegek tűnnek fel, nyitókérdésként nem egyszerűen megkérdezi, hogy hány éves vagy, hogy tovább léphetsz-e egy alkoholos terméket reklámozó aloldalra, hanem mindezt kicsit elterelő szöveggel teszi, akár be is dőlhet elsőre a kiskorú mikor beírja a valódi szülinapi dátumát. A szövegek tehát jók (leszámítva a "töltsd fel magad a letölthető tartalmakkal" mondatot), egy-két elavult ötlet és eszköz azonban itt is található.
Persze miért legyen mindig minden eredeti? Hát mert úgy hatékonyabb, meg amúgy is a színvonalat próbáljuk emelni és nem megelégedni mindig a már bevált ötletekkel, századszor is. Szóval a a sörben felfelé úszó buborékok a főmenüpontok, vagy rájössz vagy nem, feltételezzük, hogy igen. A szövegek power point animáció szerű feltűnése és eltűnése a legzavaróbb még ha mindez "buborékszerű" mintázattal is van megoldva, ill. az oldalon ide-oda ugráló elemek, ez is jónéhány éves flash animációs megoldás, hogy amire rákattintasz az előjön a háttérből. Kár, hogy az oldal úgy lett közzétéve, hogy még fejlesztés alatt lévő komplett menüpontokat tartalmaz. A promóció menüpontra nem tudom melyik felhasználó kattintana rá ez inkább a szakmának szóló kifejezés.
A kreatív kivitelezésért felelős cégről annyit meg kell jegyeznünk, hogy még Magyarországon is ritka, hogy egy olyan ügynökség, mint a JWT ennyire igénytelen saját magyar weboldallal rendelkezzen. Ennél még egy 30 évvel ezelőtti postai default üdvözlőlap is kreatívabb.
Utolsó kommentek