Elbúcsúzunk lelkes olvasóközönségünktől. Köszönjük azoknak, akik kitartottak mellettünk, még ha az utóbbi időben nem is kaptak új posztot.
Először akkor fordult meg a fejünkben, hogy abbahagyjuk, amikor az egyes vérig sértett ügynökségek közvetlenül kerestek meg bennünket, hogy számonkérjék véleményünket és a kikérjék maguknak a zokon vett kritikákat. Utána rájöttünk, amit persze sejthettünk volna, hogy a szakma egyáltalán nem bírja a kritikát, nem látja az építő szándékot azt, hogy neki csak haszna származik abból, ha valaki a képébe mondja, hogy nem jó, amit csináltál, csináld jobban. Nem, valamiért része a kreatív ügynökségek szemléletének a hihetetlen önteltség, a "ki ha én nem". A közhelyekbe fulladt ötleteket mozgatórugója: a végtelen és minden alapot nélkülöző önbizalom. A kritika sokkal inkább fejlődésösztönző, mint a parttalan és üres örömujjongás, bólogatás és a dicshimnuszok zengedezése. Egymás folyamatos díjazása, vállveregetés ez való ide maximum. Majd lehet, hogy legközelebb létrehozunk inkább egy díjat. Láss csodát a Weber Shandwick (Magyarország egyik vezetõ kommunikációs tanácsadó cége) is csak elkészítette rendesen a saját honlapját.
Voltak persze dicshimnuszok is a blogunkon, de abból amúgy is van elég a világhálón. Legfőképpen az egyes cégek saját nyitóoldalán. Kritikai blogból kevesebb van, viszont mi meg eddig bírtuk.
Utolsó kommentek