Nemrég indult útjára a Kalinka vodka új kampánya. Hát... Nem könnyű műfaj a "vicces kampány". Azonban, ami a 80-as években viccesnek számított, orosz vicc Pa-dö-dö, Exotic (habár én azt sem találtam soha viccesnek) az ma már enyhén szólva erőltettnek tűnik. A nyitóoldalon fogadó orosz munkásosztály hangulatú grafika ötlete nem túl eredeti és ettől már egy kicsit szkeptikusan és romló kedvvel léptem tovább, de ötletes a cirill betükkel kevert magyar karakterek és a kivitelezés, habár a website grafikája eléggé offline-nak hat.
A site háttérzenéje másodszorra már idegesítő, a videospotok pedig egytől egyig izzadságszagúak és erőltettek. Szláva eltúlzott akcentusa nem vicces, hangján pedig a magyar filmekben már megszokott éneklő hangot eredményező lámpaláz átüt.
A weboldalon a gördítősáv fordított használatának esetleges rejtett üzenete nem biztos, hogy szerencsés. Mit is takarhat ez? Emeljük poharunkat és meglátjuk a többi szöveget?
Ennél sokkal szívmelengetőbbnek találtuk a Zwack Fütyülős kampányát, gyönyörű weboldal, végre a Carnationtől elvárt színvonalon. A szövegek viccesek, a grafika a stílus és a flash kivitelezés is első osztályú.
Vodkareklám dél-afrikaiasan a Lowe Bull-tól:
Hogyan reklámozzunk alkoholt jól oroszosan, még ha kicsit sokkolóan is:
Utolsó kommentek