Előfordul, hogy egy weboldalt, szolgáltatást teljes körűen a szponzor arculati színeire szabnak, ebben az esetben azonban érdemes a designereknek semleges alapszínvilágot kitalálniuk, amelyre aztán adaptálják a szponzor színeit.
A SamsungSport.hu oldalának kinézete nyilván nem a szponzor hibája, hanem a készítőké.
Az oldal elsőre olyan, mintha valami random generált bannergyűjtemény lenne, mondjuk egy bannertemető, ahová még egyszer összesűrítik őket, mielőtt végleg a süllyesztőbe kerülnek. Az oldal fejlécében bannernek képzelnénk a menüsort is és majdnem átugrik rajta a szemünk, de nem, ez itt a menü mégis, olyan szép, kár, hogy elfelejtették IE-re optimalizálni, így egymást kitakarva az almenü beborítja egy idő után a képernyő tetejét, ha már megnyitottuk őket. Alatta vízszintes csíkban vonulnak a üzenetek (hogyan ne készítsünk honlapot egyik aranyszabálya: ne legyen vízszintesen futkározó betű). Alatta jön a talán eredeti design része, egy nagy kép valami ütősnek szánt elhomályosító effekttel megbolondítva (amelyből időnként több másodpercig csak a homály marad), mellette pedig világossárga alapon világoskék betűkkel "kiemelve" mindenféle ajánló hírek.
Ezután már csak bannerek vannak tényleg, ja nem, ezek sem bannerek, hanem még a Samsung arculati jegyeket felvonultató Sportkamera Riportok, meg Reflektorfényben, a címsorok stílusa változó, csak, hogy ne tudjunk annyira könnyen eligazodni, vékony+bold, bold+nagybetű+vékony, csak bold, kétszínű. Kicsit paródiaszerű, ahogy összegyűltek a Samsung bannerek az oldalon különböző üzenetekkel. Na jó az egészre még rá van biggyesztve egy óriás banner is, ami már csak úgy ül az oldal jobb szélén.
A friss hírek nem tudni miért az oldal legalján vannak a jobb sarokban, a Bulvárnak meg semmi értelme hiszen az egész oldal egy bulvár, az RSS menü első pontja: "Mi az az RSS?" kár, hogy a bannerek mellé nem írják, hogy mi az a banner és mi történik, ha rákattintunk. Szerintem így sok év után talán már tudják ezt is a kedves felhasználók, ha már eddig az oldalig eljutottak. Valószínüleg tényleg szeretnek nagy színes mozgó dolgokra kattintani.
Ritka igénytelen, szétfolyó oldal, vagy a megrendelő volt nagyon akaratos, vagy a készítők nem tudtak semmi koncepciót felvonultatni. Pedig többszörös "díjnyertes" készítő cégről van szó.
Utolsó kommentek