Kedves Olaf fedőnevű olvasónk fájlalta, hogy a korábbiakban a Dreher promóciós oldalával kíméletesen bántunk. Sajnos a magyar helyzet tükrében egy ilyen hitvány oldal is elismerést érdemel.
Most nézzük meg, hogy milyennek kéne lennie egy előremutató, hatékony termékpromóciós oldalnak.
Hazánkban a lila csokiról mindenkinek a Milka jut eszébe, a Cadbury talán kevésbé elterjedtebb, pedig minőségben sokkal jobb.
Azon kívül, hogy nem kell a hülye betűvel kiírt, jobbra igazított szövegeket olvasni, amelyet egyébként a szövegírón es a Dreher emberén kívül valószínüleg még senki nem olvasott el, a Cadbury oldala szórakoztató is.
A full flash oldalra lépve titkos gyár belsejébe kerülünk. A studio menüpontban az oldalba beépített reklámfilmeket nézhetjük meg. A gorillás reklámfilm Cannes-ban nyert díjat, extraként pedig ennek a youtube-on megjelent remixeit találhatjuk.Nem bonyolították túl, belinkelték simán a Youtube-ot.
A következő menüpont a "Trucks" reptéri kiszolgálójárművek versenye, extraként a poggyászos autóból saját sufni-tuningodat is elkészítheted, vagy ugrathatsz 70 mérföld per óránál egy másikkal. Az eredeti reklámokat megtekintve a brit csokihoz brit hagyományos zenei koncepció dukál: Genesis és Queen.
A teheneknél ügyes animációkkal kísért feliratozott szövegekből megtudhatunk mindenfélét a csokiról, kakaóról. Tényleg szórakoztató.
Az oldal kis feature-je az utolsó menüpont "Vault". Ezt a részt akkor nézhetjük meg tüzetesebben, ha beszereztük hozzá a szükséges jelszót, amelynek összetevőit az aloldalon elrejtve találjuk. Helyes jelszó beírása után megnyithatjuk a páncélajtót, ahol szórakoztató háttérkép és videó letöltés oldalra jutunk.
Ami igazán sokoldalúvá teszi az oldalt, hogy azok is élvezhetik, akik nem szeretik a flasht, mert a html verzióban az összes végtartalom elérhető.
A kivitelezés rendkívül ötletes és egyszerű: a render mozgatása, amit virtual tour-ban használnak, a navigációs feliratok ráhelyezése a "térre" ugyan nem 100%-os, de hihető. Az interakció és az átvezető animációk is rendben vannak, nem csak a háttér lilája, hanem a lilás fények, tereptárgyak is emlékeztetnek arra, hogy hol járunk.
Sőt, a Dreher oldalával ellentétben itt még azt is sikerült megoldani, hogy a csoki nem egyenlő a céggel, tehát külön találjuk magának a brandnek az oldalát.
Így érdemes: játékosan, bevonva, "vonalkódbeküldésiakció" nélkül promóciós oldalt építeni.
Utolsó kommentek