Spanyolország "Index"-e megújult. Letisztult, egyszerű az új trendeket követő design született, azaz kíméljük a felhasználót az egyforma portáloktól, tegyük minél egyszerűbbé az üzenetet, az üzenet fogyasztását, az eligazodást a zajtengerben. Az oldal a BBC három oszlopos tagolását adja, ha lehet még egyszerűbben.
Szinte magunk előtt látjuk a magyar ügyfelek képzeletbeli reakcióját: üres, helypazarló, túl magas a fejléc, sok a szürke/narancs, az egész csak úgy lóg a levegőben stb. stb.
Elgondolkodtató a kérdés, hogy csak a design miatt szeretünk-e nézni bizonyos honlapokat, az információt milyen hamar tudjuk kiszippantani és továbbállni minél előbb, nehogy lemaradjunk valamiről. A Terra célja jól láthatóan mindent nyújtani, alapkövévé válni a netező népnek, (terra = föld) kiinduló és érkezőpont. Egy biztonságos hely, ahol mindent megtalálhatsz egy helyen. Ráadásul trendi, jól néz ki - úgy tűnik ők is a BBC "megvásárolható sablonját" használták (előzmény: az RTL klub által egy az egyben lelopott BBC designra néhányan azt feltételezték, hogy biztos megvették a sabont, hát persze.., ja tényleg azóta kicsit átalakult ám az RTL klub oldal, azt nem mondom, hogy előnyére, de tény, hogy kicsit halványabb a lopás szelleme).
Szintén a Terra.es oldalán található a Sitges-i filmfesztivál szponzorált lapja amely érdekes és merész megoldásokkal hat, látványos, hatalmas fotók és grafikai elemek vonzzák a látogatókat, pont, ahogy kell egy filmes oldal esetében.
Utolsó kommentek