A Fanta pozitív image-én erősített mostanában, és ha lehetett egyáltalán még fokozni csomagolásán a vidám és játékos kisugárzást, hát ezt most megtette. A Fanta arculatával mindig is együtt jártak az élénk színek, a játékos külső és a főként fiataloknak szánt vidám hangulati elemek.
Az üdítő érdekes módon már 1940 óta létezik Európában, az Egyesült Államokban pedig 1960 óta fogyaszthatja a lelkes közönség. Rengeteg ízben kapható, Magyarországon ezekből csak néhány félét ismerünk, a nagyvilági választékot tekintve például csak a grapefruit-osból háromféle is van, de létezik licsis, citromos-mentás, málnás-ananászos meg almás-kiwis, majdnem százféle ízben kapható.
Ami az új designt illeti, a legfontosabb változás, hogy tisztábban előjönnek a narancsra utaló grafikai elemek, ugyanakkor rugalmasabb, változatosabb a külső. Mindezt értelmezhetjük úgy, hogy a narancsokat lehet helyettesíteni, ki lehet egészíteni mindenféle más gyümölccsel. Mondjuk a korábbi káoszba is lehetett vegyíteni ilyen-olyan színt, de kevésbé lehetett direkt elemeket használni. Most a néhány éves trendeket utolérő grafikai stílusba ez is belefér.
A kampány tudtunkkal elsősorban Európában indult el, főleg az oroszok és a lengyelek járnak az élen, de az új magyar oldal adaptáció is elkészült. Sajnos meglehetősen elavult flash animációt vetettek be, az eseményekkel együtt a teljes képernyő oldalirányba vonul, mint valami régi Nintendo játékban, dehát ezt alkotta az enyhén offline gondolkodású ránézésre súlyosan képzős gárda.
Van, ahol nem vették át (még) ezt a flash kampányt. A spanyolok például a népszerű, vagy népszerűnek gondolt, de valójában lerágott csont közösségi oldallal ünneplik az arculatváltást, meg egyáltalán a Fanta létezését, valamint a vidámságot, a fiatalosságot erősítő rajzos grafikai elemekből álló óriásplakátokkal lepték el az utcákat.
Utolsó kommentek