A Szem (The EYE) című film plakátján épp egy szemen át próbál kikapaszkodni valaki. A weboldal is erre épül, nyomasztóbb módon. Fehérre sminkelt jobb szem pislog ki a browser ablakból, sehol semmilyen info, hogy mi ez. Az eszköz céllá vált, valaki összeszámolta már hogy hány darab szem, vagy szempár bámul ki egy májusi Glamour vagy Cosmopolitan magazin cikkeiből, hirdetéseiből?
A domain sem megszokott the-eye-the-movie.com cím. A pupilla az egyetlen terület amivel a célod, a The Eye című nemsokára zsé kategóriába kerülő film promóciós portáljára érsz. Természetesen az intro utáni infooldal már tükrözi a stúdiók elvárásait, trailer – credits – media és a premier időpontját. Bár az eredeti dél-koreai, tehát nem nyugati kultúrkörben felnőtt ember számára nem felfogható a cselekmény.
Összességében jól megcsinált intro, ez viszi az egészet, de állítsunk emléket anno a Netsape (rip) alatt futó Java-s alkalmásoknak, ahol a cián színű kisegér szemei követték a kurzorunkat, mekkora muri volt!
Utolsó kommentek