A Coca-cola magyar honlapját már jó ideje értetlenül szemléltük, hogy lehet ennyire igénytelen oldala egy ilyen nagy márkának. Nemrég viszont megújult, és úgy tűnik sajnos ismét az a kényszerképzet győzött, hogy minél több elem mozog a nyitóoldalon annál élőbb, látványosabb, mozgalmasabb az oldal. Nyitóválasztékként ijesztően rossz és kezdetleges flash animációk tárháza van kipakolva a főoldalra. Később se jobb, főleg a vörösre húzott stockfotók.
Egyik-másik csak értelmetlenül ugrál és forog, de van széttöredezett kékre húzott családi stockfotó is, amelynek animációja úgy hat, mintha 50 fokos hőségben felvették volna, ahogy boldogan ugrik egyet a család a mezőn és remeg a kép a forró levegőtől. Az egyik kedvenc részem a Tevékenységünk aloldal, ahol az ősközhely "követ tartó kéz" stockfotóval fejezték ki a Coca cola múltját, jelenét (kő = stabilitás érteed..) , de a brand arculathűség kedvéért áthúzták pirosra, ami némi ördögi, de egyben amatőr hangulatot adott az oldalnak. A híreknél ugyanez a módszer a víz színén köszönt vissza, ami már majdnem ijesztő is. Jók még a jó öreg windings karakterek is, mint navigációs elemek.
Szerencsére az oldal összhangban van hazai társoldalaival, értelmetlen animációhegyek és kaotikus látvány uralkodik a Coke oldalán is. A Cokeclub hasonlóképpen igénytelenül néz ki, egy regisztrációs oldal, egy vízfelülettel és néhány bitmap editorral maszatolt felhővel. A brit Coca-cola oldalt végignézve tetten érhető a központi irány, amelyet a Coke oldalon több, kevesebb (inkább az utóbbi) sikerrel igyekeztek átvenni, viszont úgy tűnik a magyar coca-cola oldal hazai kreatív alkotómunka gyümölcse.
Utolsó kommentek