érdekesztétika

reklámkritika, a szép és a jó felfedezése, a rossz leleplezése, reklám és kreatív elemzés, alázás. méltatás. vonal és kör.

témák

bbc (2) brit (4) carnation (4) coca cola (2) coke (2) cseh (2) dreher (2) foci (2) grafikusok (6) honlap (12) jwt (2) kampány (3) közigazgatás (5) lengyel (2) magyar (8) microsoft (2) ogilvy (2) reklámfilm (2) siemens (2) spanyol (2) tehetség (3) turizmus (3) tv (4) video (6) weber shandwick (2)

Utolsó kommentek

Hív az erdő...

2008.10.23. 11:25 vonal

A Pull and Bear divatmárka kampányoldala barátságos, a természet színeiben játszik. Itt kapunk megerősítést, hogy tényleg létezik az a fajta kommunikáció, amikor a látogató örömmel megadja akár az alsónadrágja méretét is.

Kedves, nem tolakodó, játszani hív és szórakoztatni, indirekt módon, szeretettel. Nem lehet rá haragudni. A tartalmi szerkezet letisztult, fokozatosan vezet el a részletekig, egyszerre csak néhány funkcióval kell megismerkednem. Így nem teszi magát azonnal irritálóvá a honlap. Nem utálom meg rögtön a flash animáció feltalálóját is, hanem egyszerűségében örömteli élményt nyújt az oldal. Ha kirakták volna a nyitóoldalra az összes lehetőséget, amit az oldal kínál azonnal meghátrálok és távozom így viszont bevonódom. Sajnos csak egy kampányról volt szó, így egy idő után nem elérhető a honlap, de annál inkább fokozza az "én most valami egyedit kaptam" érzést. Mintha egy különleges étteremben jártam volna és máris máshogy él bennem a márka hangulata.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesztetika.blog.hu/api/trackback/id/tr50727850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.