érdekesztétika

reklámkritika, a szép és a jó felfedezése, a rossz leleplezése, reklám és kreatív elemzés, alázás. méltatás. vonal és kör.

témák

bbc (2) brit (4) carnation (4) coca cola (2) coke (2) cseh (2) dreher (2) foci (2) grafikusok (6) honlap (12) jwt (2) kampány (3) közigazgatás (5) lengyel (2) magyar (8) microsoft (2) ogilvy (2) reklámfilm (2) siemens (2) spanyol (2) tehetség (3) turizmus (3) tv (4) video (6) weber shandwick (2)

Utolsó kommentek

Lila csoki oldal

2008.07.03. 13:02 kör

north_kingdom_cadbury

Kedves Olaf fedőnevű olvasónk fájlalta, hogy a korábbiakban a Dreher promóciós oldalával kíméletesen bántunk. Sajnos a magyar helyzet tükrében egy ilyen hitvány oldal is elismerést érdemel.

Most nézzük meg, hogy milyennek kéne lennie egy előremutató, hatékony termékpromóciós oldalnak.

Hazánkban a lila csokiról mindenkinek a Milka jut eszébe, a Cadbury talán kevésbé elterjedtebb, pedig minőségben sokkal jobb.

Azon kívül, hogy nem kell a hülye betűvel kiírt, jobbra igazított szövegeket olvasni, amelyet egyébként a szövegírón es a Dreher emberén kívül valószínüleg még senki nem olvasott el, a Cadbury oldala szórakoztató is.

A full flash oldalra lépve titkos gyár belsejébe kerülünk. A studio menüpontban az oldalba beépített reklámfilmeket nézhetjük meg. A gorillás reklámfilm Cannes-ban nyert díjat, extraként pedig ennek a youtube-on megjelent remixeit találhatjuk.Nem bonyolították túl, belinkelték simán a Youtube-ot.

A következő menüpont a "Trucks" reptéri kiszolgálójárművek versenye, extraként a poggyászos autóból saját sufni-tuningodat is elkészítheted, vagy ugrathatsz 70 mérföld per óránál egy másikkal. Az eredeti reklámokat megtekintve a brit csokihoz brit hagyományos zenei koncepció dukál: Genesis és Queen.

A teheneknél ügyes animációkkal kísért feliratozott szövegekből megtudhatunk mindenfélét a csokiról, kakaóról. Tényleg szórakoztató.

Az oldal kis feature-je az utolsó menüpont "Vault". Ezt a részt akkor nézhetjük meg tüzetesebben, ha beszereztük hozzá a szükséges jelszót, amelynek összetevőit az aloldalon elrejtve találjuk. Helyes jelszó beírása után megnyithatjuk a páncélajtót, ahol szórakoztató háttérkép és videó letöltés oldalra jutunk.
Ami igazán sokoldalúvá teszi az oldalt, hogy azok is élvezhetik, akik nem szeretik a flasht, mert a html verzióban az összes végtartalom elérhető.

A kivitelezés rendkívül ötletes és egyszerű: a render mozgatása, amit virtual tour-ban használnak, a navigációs feliratok ráhelyezése a "térre" ugyan nem 100%-os, de hihető. Az interakció és az átvezető animációk is rendben vannak, nem csak a háttér lilája, hanem a lilás fények, tereptárgyak is emlékeztetnek arra, hogy hol járunk.

Sőt, a Dreher oldalával ellentétben itt még azt is sikerült megoldani, hogy a csoki nem egyenlő a céggel, tehát külön találjuk magának a brandnek az oldalát.

Így érdemes: játékosan, bevonva, "vonalkódbeküldésiakció" nélkül promóciós oldalt építeni.

3 komment

Címkék: brit csokoládé cadbury dreher reklámfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesztetika.blog.hu/api/trackback/id/tr20548750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olaf 2008.07.04. 13:37:50

állat munka, nagyon rendben van. különösen a termékek bemutatása, kötése az oldalhoz, nem csak úgy oda van rakva hanem a kreatívok hozzásimították az oldal koncepciójához.
nem ugyanaz, de régi nagy kedven a tejes témában: www.gettheglass.com/
a dreher azért nem fájt ám annyira :)

kör 2008.07.04. 19:21:22

A North Kingdom (www.northkingdom.com/)és tagjai munkásságát figyelemmel követjük. A "Get The Glass" mellett még a "Coke Zero Game"-et (www.cokezerogame.com/) emelném ki.
Valamint:
Robert Lindtröm = www.designchapel.com/
Mikael Forsgren = www.superhero.se/

olaf 2008.07.07. 11:31:42

ez a cokezerogame eszméletlenül jó