érdekesztétika

reklámkritika, a szép és a jó felfedezése, a rossz leleplezése, reklám és kreatív elemzés, alázás. méltatás. vonal és kör.

témák

bbc (2) brit (4) carnation (4) coca cola (2) coke (2) cseh (2) dreher (2) foci (2) grafikusok (6) honlap (12) jwt (2) kampány (3) közigazgatás (5) lengyel (2) magyar (8) microsoft (2) ogilvy (2) reklámfilm (2) siemens (2) spanyol (2) tehetség (3) turizmus (3) tv (4) video (6) weber shandwick (2)

Utolsó kommentek

Burma romantikus bombázása

2008.05.09. 13:23 kör

Hogyan fejezzünk ki mondanivalót hatékonyan design segítségével.

Amit látunk a felszálló gépek, különböző gyártmányok, mintha épp világháborús atomcsapás készülne, Chopin zongoramuzsikája vészjóslóan nyugodt. Eddig nagyon szigorú, szimetrikus kompozíciók uralkodnak, és hideg éjszakai színek. Ezután jön a napfelkelte, a B-52 (amerikai), Vulcan B1 (brit), Mig29 (orosz) gépek összeálltak eggyé, és elkezdik szórni rakományukat, a hajnali Burmára. A szimetria megbomlik, a meleg narancsos –pirosas színek váltják a kékest. Szállnak a kinyíló virágok agyba-főbe, tekeredve, láncban, fluid effects.

A film:

5 komment

Címkék: video burma

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesztetika.blog.hu/api/trackback/id/tr23461290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Winston007 2008.05.09. 16:21:46

Animacio helyett,lehet hogy nehany zsak rizsnek jobban orultek volna.

kör 2008.05.09. 16:32:22

Mindenki azt csinalja amihez ért. Ők ehhez.

vonal 2008.05.09. 16:33:56

zsák rizst osszanak a rizsbirtokosok :) már ha beengedik őket és nem romlik meg a határon a rizs közben

Chopin · http://www.chopin.pl 2008.05.15. 15:59:18

Chopen helyett Chopin, ha lehet:)

kör 2008.05.15. 16:06:31

igaz, javitottam, megpróbálom végre megjegyezni egy életre.