érdekesztétika

reklámkritika, a szép és a jó felfedezése, a rossz leleplezése, reklám és kreatív elemzés, alázás. méltatás. vonal és kör.

témák

bbc (2) brit (4) carnation (4) coca cola (2) coke (2) cseh (2) dreher (2) foci (2) grafikusok (6) honlap (12) jwt (2) kampány (3) közigazgatás (5) lengyel (2) magyar (8) microsoft (2) ogilvy (2) reklámfilm (2) siemens (2) spanyol (2) tehetség (3) turizmus (3) tv (4) video (6) weber shandwick (2)

Utolsó kommentek

GKM kerékpáros kampány

2008.05.01. 00:28 vonal

A GKM kerékpározásra buzdító spotja a célhoz nem illő, viszont visszatérő, valamint inkább kínos, mint vicces érzést keltő szexhangok és a természetellenes színészi játék "kérsz egy cs-csésze teát" (áldadogás) miatt hat kellemetlenül. A vége nem olyan rossz: "Bringáznál inkább Te is", a postással összeszűrjük a levet közhely ötlet pedig a Megy a gőzös! célközönségének lehet, hogy bejön, eredetinek és viccesnek nem mondható. Úgy tűnik csak közhelyekből lehet szlogent gyártani.



Kör szubjektív véleménye:

Ez egyszerűen túl rossz, kiszel tündei minőség.

2 komment

Címkék: video magyar gkm közigazgatás reklámfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesztetika.blog.hu/api/trackback/id/tr24449428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyaütő · http://www.badbadblog.com 2008.05.09. 14:28:33

Ezt nevezem én gerilla-kampánynak, nem a reVision-ös fórumbetyár bandát. Ezalatt azt értem hogy magukat fényezik főállásban mindenfelé, fórumokban, blogokban.
www.youtube.com/watch?v=JQ7Z0r_Wa_Y

vonal 2008.05.15. 21:48:54

Van új spotjuk már belinkeltem máshová ide miért ne:
www.youtube.com/watch?v=4EA5CVXDjQM

Ez megint megérne egy elmélkedést (nem pozitívat sajnos), de nem terjesztem a "vírust" inkább.