érdekesztétika

reklámkritika, a szép és a jó felfedezése, a rossz leleplezése, reklám és kreatív elemzés, alázás. méltatás. vonal és kör.

témák

bbc (2) brit (4) carnation (4) coca cola (2) coke (2) cseh (2) dreher (2) foci (2) grafikusok (6) honlap (12) jwt (2) kampány (3) közigazgatás (5) lengyel (2) magyar (8) microsoft (2) ogilvy (2) reklámfilm (2) siemens (2) spanyol (2) tehetség (3) turizmus (3) tv (4) video (6) weber shandwick (2)

Utolsó kommentek

Microsoft Office 2007 Small Business kampány

2008.04.30. 22:31 vonal

duplaMicrosoft Office kampánya nem sikerült túl hatásosra, amelyet csakis a website-on található béna videoknak köszönhetünk. A weboldalon György és Katalin próbál meggyőzni bennünket arról, hogy vajon szeretnénk-e "a nap végén dokumentumformázással bíbelődni? Fooogadjunk, hogy nem." Majd kapunk ötletet, hogy defináljuk előre dokumentumainkat az ÚJ gyorsformázás funkcióval.

Kicsit Holló színházas, ahogyan erőltett mosolyt próbálnak kicsikarni magukból az életükben eddig dokumenumformázással nyilvánvalóan nem túl sokat bíbelődött szereplők.

Viszont állóképekkel lehet akár hatásosabban is megoldani, szintén microsoft a Blitz-től.

3 komment

Címkék: microsoft blitz carnation allison

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesztetika.blog.hu/api/trackback/id/tr60449263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.