Mindig jó érzés, amikor végre megújul egy évek óta lejárt kinézetű és nehezen használható weboldal, főleg amelyeket az ember használna is, de csak az idejét rabolja azzal, hogy nem talál információkat, és közben folyamatosan azzal kell szembesülnie, hogy ő mint felhasználó nem olyan fontos az adott tévétársaságnak, hogy a keze alá tegyék a funkciókat és látványban is színvonalat akarjanak nyújtani. Elég, ha megnézi a hirdetéseket és aztán "tudat alatt" megveszi a reklámozott termékeket (biztos..). Ezért álltunk hozzá (eleinte) alapvetően pozitívan az ATV megújult honlapjához.
Az új oldal élesítése után, heteken át rosszul működött alapvető linkelési és elrendezési hibák voltak, ezeket menet közben kijavítottak. Nem, nem elfogadható ez egy újonnan indult honlapnál hiszen bizonyára a laikusok is sejtik, hogy jópár hetes tesztidőszak megelőzi egy-egy új honlap élesítését, főleg, amikor nagyobb beruházásról van szó, mint amilyen az ATV honlapja is lehetett.
A honlap alapvetően nem olyan rossz, az ATV logo eleve elég szimpla, ezt fetuningolni tükrözéssel kicsit ront még a helyzeten. Az online adás zöld play gomb kékeszöld felületen elüt az oldaltól és érthetetlen megoldás. Az sem érthető, hogy saját magukat villogó bannerként miért teszik ki a weboldal tetejére, mint egy ignorálásra szánt hirdetést. A menüsáv jól láthatóan a "logó kékje", mert ezt kell használni, ez a brand arculat része, sokak szerint a logo színét kell erőltetni mindenhol. A legérdekesebb aloldal a videotár lenne, azonban ez már az első héten használhatatlan volt, valamiért nem építették be a lapozás funkciót, és az oldal a sokszázadik videonál tart, ami megjelenik egy oldalon, aztán eltelik egy hónap és ismét használható lesz, mert havi bontásban vannak a videok ezt sem lehet érteni, hogy miért, inkább úgy kéne, hogy mindenféle bontás szerint legyenek, nyilván ezt a nem túl bonyolult funkciót a mai számítástechnikai vívmányok és a technika rohamos fejlődése lehetővé teszi.
Kör szubjektív véleménye: A Dream Interactive úgy látszik büszke magára. Hiába nézem az ATV oldalát, nem jövök rá, hogy miért, de azért óriás magánreklámjukat sikerült tolakodóvá tenniük a láblécben. Világos, hogy grid -alapú portál designnal próbálkoztak, de úgy tűnik eltűntek végül a kezdeményezések. Kicsit olyan érzése van az embernek, mintha nem lettek volna átgondolva a funkciók, és a felhasználói igények.
A menü és fontosabb gombok képből vannak kirakva, nem tudni miért, talán, hogy a ehhez közönséges tipográfiához ragaszkodjanak. De akkor miért ilyenek a rovat és a cikkcímek? Szembetűnő a káosz, és az esetlenség. Az ajánlók egyszerűen rondák, az egész oldal kék és stílustalan. A videótár botrányos, nem lehet rendezni, nem találod egy-egy műsor másik felét, átláthatatlan-kezelhetetlen. A belső műsorajánló bannerek jpg vagy anim-gif állományok. Fantasztikus. A cimlap alján lévő ijesztő vérszívókat ajánlók retusálása sem sikerült mesterien, a szemük fehérje vakít.
Tagok: szintén esetlen, kaotikus, zagyva
Utolsó kommentek